Bližanje zakladu

Pripomočki: ruta za zavezati oči, kamen (kot zaklad)

Izberemo varuha zaklada (gusarja), ki mu zavežemo oči in ga postavimo v sredino kroga (v katerega so postavljeni ostali igralci; od tam se ne sme premikati – razen okrog svoje osi).  Igra poteka v tišini. Naloga vsakega igralca je, da se skuša neopazno približati zakladu in ga odnesti stran. Gusar mora dobro prisluhniti premikom okoli sebe in v kolikor zasledi, iz katere smeri poteka premik, na to smer pokaže s prstom. V kolikor se v tej smeri res nahaja nek igralec, je ta izločen iz igre.

Različica: Določimo, da se le eden od skupine premika – bomo videli, če bo gusar kazal s prstom na vse strani; Manipulacija - določimo, da se nihče od skupine ne premika – ali bo imel gusar prisluhe?; Ni dobro, če se ne bi vsi igralci hkrati premikali proti sredini, pač pa da bi se to dogajalo po nekem vrstnem redu – npr. s premikom - začne nekdo, ki ga določi voditelj (opazovalec) pri igri. ko se temu zdi, da se je dovolj premaknil, preda premik tako, da pokaže na drugega soigralca. Sedaj je na vrsti drugi soigralec, da opravi zadano nalogo. Do tam kjer se premakneš, tam ostaneš.


Komentarji Ta objava ima 0 komentarjev. Komentarji so vidni le prijavljenim uporabnikom.