Mesta po tekočem traku

Priporočljivo je, da ima vodja igre štoparico, kajti tu gre za hitrost in natančno kontrolo časa.

Igralci - začenši z vodjem igre - po vrsti naštevajo domača in tuja mesta. Vsako novo mesto se mora začeti s končno črko zadnjega navedenega kraja. Lahko bi nastala npr. takšnale veriga: Ljubljana - Ankara - Alžir - Reka - Aman - New York - Koper - Rim - Milano - Ottava - Atene itd.

Igra lahko poteka ekspresno, če družba izloči vse igralce ki se v treh (ali petih) sekundah ne spomnijo ustreznega mesta. Na koncu ostaneta le še dva vodilna poznavalca geografije, ki v boju  "mož proti možu" odločita zmago. Igra je prizanesljivejša, če "nevednežu" damo le kazensko točko. Na koncu po točkah ugotovimo, kdo se je najbolje držal.

Objavljeno v Igre za razmišljanje

Komentarji Ta objava ima 0 komentarjev. Komentarji so vidni le prijavljenim uporabnikom.