Primite tatu (Bi-pi)

Pripomočki: rdeča krpa

V taboru ali v sobi zjutraj obesimo rdečo krpo. Voditelj gre okoli vseh prisotnih, ki so pri igri ali na delu in vsakemu zašepeta: "V taboru je tat", enemu pa: "V taboru je tat in to si ti - Grajski hrib" (ali kak drug dobro znan, približno pol-drug kilometer oddaljen kraj). Ta igralec sedaj ve, da mora v treh urah ukrasti krpo in pobegniti z njo na Grajski hrib. Nihče drugi ne ve, kdo je tat, kam bo bežal in kdaj bo ukradel krpo.

Ko nekdo opazi, da je bila krpa ukradena, to sporoči vsem ostalim. Vsi prenehajo z opravki in hitijo zasledovat tatu. Igralec, ki mu uspe prinesti ruto na določen kraj, dobi igro. Ruto mora nositi okoli vratu in ne skrite v žepu ali kje drugje.


Komentarji Ta objava ima 0 komentarjev. Komentarji so vidni le prijavljenim uporabnikom.